niedziela, 6 maja 2018

Spóźnione powitanie


Jestem tu nowa i chciałam się przywitać. Zafascynowana różnorodnością i nieziemsko przyjemną atmosferą świata blogowego, postanowiłam stworzyć swój własny. Nie mam żadnego doświadczenia w tym zakresie, piszę po prostu tak jak umiem i o tym, co akurat mnie poruszyło, zaciekawiło lub zwyczajnie jest według mnie warte uwagi. "Owocne czytanki" to miejsce przede wszystkim o książkach stworzone według autorskiego pomysłu. Owocne, ponieważ czytanie ma tyle pozytywnych znaczeń, wiele zalet i każdy, kto czyta znajdzie w tym zajęciu coś wartościowego. Czytamy ze zrozumieniem. Zrozumieniem treści, ale też samego sensu tego zajęcia. Gdyby ktoś zechciał czasami mnie odwiedzić, byłoby mi bardzo miło.

Zapraszam również do polubienia mojej strony Facebooku

Pozdrawiam gorąco

LaurelKa

2 komentarze: