niedziela, 24 marca 2019

"Gaming house" - Dominika Smoleń [ZAPOWIEDŹ]

Autor: Dominika Smoleń
Tytuł: Gaming house
Wydawnictwo: WasPos
KSIĄŻKA DOSTĘPNA W PRZEDSPRZEDAŻY

OPIS

Jeden dom. Ośmioro przyjaciół, którzy są geekami komputerowymi. Przygody, które potrafią rozbawić do łez.

Kiedy grupa znajomych zdecydowała się zamieszkać razem, nie zdawała sobie nawet sprawy z tego, jak wiele rzeczy może nie wyjść po ich myśli i jak wiele dramatów może zawitać do ich życia. Jak każdy jednak wie – na przyjaciół zawsze można liczyć. Pytanie tylko – czy na tych też?

“Gaming house” to wspaniała, lekko humorystyczna historia, która wprowadzi w Wasze życie wiele uśmiechu. Dajcie jej szansę i pozwólcie zanurzyć się w wir prawdziwej miłości i ponadczasowej przyjaźni.



*opis wydawcy

O AUTORCE

Dominkę Smoleń możecie znać także jako Iwi z bloga Nasz Książkowir. Nie jest to jej pierwsza, ale już trzecia książka. Debiutowała powieścią Cena naszych pragnień, która z tego, co wiem będzie wznowiona pod innym tytułem. Kolejna to Bieg do gwiazd. Poza tym autorka napisała opowiadania do dwóch antologii: Oblicza śmierci i Pod świątecznym niebem. Warto zaznaczyć, że cały dochód z ich sprzedaży przeznaczony jest na cele charytatywne. Również zyski z najnowszej książki zasilą konto dzieci z ośrodka w Górze Włodowskiej. 

POPRZEDNIA OKŁADKA



Na kilka dni przed przedsprzedażą wydawca postanowił zmienić okładkę. Tak prezentowała się poprzednia. Która Wam się bardziej podoba? Mi zdecydowanie aktualna, gdyż jest ciekawsza i bardziej kolorowa, z przyjemnością się na nią patrzy.


Zachęcam do zamawiania książki autorstwa Dominiki Smoleń (kliknij po więcej informacji). Jesteście ciekawi tej historii? Czytaliście już poprzednie powieści Dominiki? Koniecznie podzielcie się wrażeniami!





21 komentarzy:

  1. Sama okładka bardzo przyciąga wzrok, a opis również mi się spodobał. Może kiedyś uda mi się sięgnąć po tę książkę, gdyż jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie ta aktualna okładka lepsza :) Książka wydaje się bardzo lekka i przyjemna :) Jeszcze nigdy nie miałam okazji sięgnąć po książki tej autorki

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam tę książkę, jednak nie zachęcił mnie opis ;) Po prostu to nie jest mój klimat :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka mnie ciekawi :) :) Słyszałam różne opinie,a najlepiej przekonać się samemu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie są te opinie? Książka jeszcze nie jest dostępna w normalnej sprzedaży, a na lubimy czytać pustki ;) hmmm...

      Usuń
    2. Z pewnością opinie/wrażenia na podstawie samego opisu lub opinie poprzednich książek autorki ;)

      Usuń
  5. Ta nowa okładka wydaje się być lepsza, chociaż to wszystko zależy od historii. Jak zabawna - to fakt, nowa pasuje. Ta poprzednia taka ponura, mroczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się okładka.. historia też może być ciekawa. Trzeba poczekać i zobaczyć jak będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Poprzednia okłądka jest paskudna w mojej opinii! Jedną książkę tej autorki czytałam i choć przypadł mi do gustu styl autorki, to jednak cała reszta w ogóle mi się nie spodobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie podoba się poprzednia okładka. Czyżby tą książką był "Bieg do gwiazd"... jestem ciekawa tej powieści, chociaż miała trochę nieprzychylnych opinii.

      Usuń
  8. Też mi się spodoba nowa okładka. Jest jaśniejsza. Ja Dominike kojarzę jeszcze z innej grupy 😁 dzięki niej dostałam kilka książek do recenzji :) nie wiedziałam, że jest z Książkowiru. Jaki świat mały 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Okładka bardzo mi się spodobała. Mam nadzieje ze ta książka bedzie super

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłabym skłonna dać szansę tej książce, by przekonać się w jakim stopniu mi by się spodobała. Nowa okładka lepsza od starej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za książkami tej autorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę w ciemno... Dla swojej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uff dobrze, że zmienili okładkę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja zaskoczę wszystkich i powiem, że poprzednia okładka znacznie bardziej pasowała mi do opisu, chociaż nie grzeszyła urodą. Aktualna wydaje mi się taka... zbyt jaskrawa? Jasne, ukazuje grupkę przyjaciół, ale i tak mi nie odpowiada...
    Nie znam twórczości tej autorki, ale swego czasu zamierzałam to zmienić. Aktualna zapowiedź raczej nie będzie pierwszym tytułem, któremu dam szansę, bo niespecjalnie mnie ciekawi. Na chwilę obecną, bo zobaczymy, jakie będą opinie.

    OdpowiedzUsuń
  15. To bardzo szczytne, że autorka dochód ze sprzedaży swoich książek przeznacza na cele charytatywne. Szczytne i niestety tak już rzadkie w dzisiejszych czasach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie oceniam książki po okładce, ale ta bardzo do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swoją drogą, jak bardzo zmienia się moda w okładkach, przez jakiś czas niemal jeden szablon funkcjonuje, aż do powstania i udostępnienia kolejnego. ;)

    OdpowiedzUsuń